ایدهها برای القای تأثیر طراحی اجزایی حیاتیاند؛ بدون آنها نمیتوانیم قصهای بسازیم و بیش از چند ثانیه نظر بیننده را جلب کنیم. این ایده است که بینندگان را فراتر از سطح صفحه به پیش میبرد؛ این ایده است که اساس گفتوگو است؛ این ایده است که ما را از تمایل به فکر کردن عادی و معمولی خطرناک محافظت میکند و این ایده است که ما را به حرکت وامیدارد. اگر طراحی دارای ایدهای خاص باشد، ما را بیشتر به فکر وامیدارد و به سادگی موضوعات عمده را در ذهن میپروراند و طراحی ما را قابل قبولتر میکند. اگر با یک ایده طراحی کنیم، سنجشی برای بررسی شایستگی نتیجهگیریهایمان به دست میآوریم و ما درون طراحیهایمان به سوالاتمان پاسخ میدهیم.